Získejte 5 % slevu
pro registrované zákazníky
question
Sleva pro členy Herold klubu
| EUR
phone+420 313 512 633 nebo nám napište (Po-Pá: 07-15h)
Získejte 5 % slevu pro registrované zákazníky question
Sleva pro členy Herold klubu

Způsob dodání zboží

Zboží, které je skladem, se snažíme expedovat v co nejkratší možné době od obdržení objednávky a to prostřednictvím níže uvedených dopravců. Pokud potřebujete urgentně expedovat zásilku, prosím uveďte tuto skutečnost do poznámky u objednávky.

  

Přeprava zásilek DPD

Společnost DPD vám doručí zásilku až domů nebo do firmy.

Podrobnosti a ceny »

Zásilková společnost PPL

Společnost PPL vám doručí zásilku až domů nebo na výdejní místo.

Podrobnosti a ceny »

 

Přeprava zásilek Česká pošta

Doručení zásilky na vaši adresu nebo na výdejní místo Balíkovny.

Podrobnosti a ceny »

Osobní odběr  Osobní odběr Herold

Pokud máte rádi osobní jednání, rádi vás uvítáme a předáme zboží v naší prodejně v Rakovníku.

Podrobnosti » 

 

Doprava zdarma  Doprava zdarma

S důrazem na rychlost dodání vybereme nejvhodnějšího přepravce sami.

Podrobnosti »

 

Paletová doprava  Paletová doprava

Na vaši adresu dopravíme i nadrozměrné a velké zásilky. 

Podrobnosti »

 

Způsob dodání zboží na Slovensko a do ostatních států v rámci EU

Doprava na Slovensko  Doprava na Slovensko

Na Slovensko zasíláme přepravními společnostmi PPL a DPD.

Podrobnosti a ceny »

Doprava v EU  Doprava v rámci EU

V rámci EU zasíláme do vybraných států přepravní společností PPL.

Podrobnosti a ceny »

 

Převzetí zboží

Při přebírání zásilky prosím věnujte mimořádnou pozornost při kontrole vnějšku balení. Zejména stavu ochranné pásky a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení.

Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození balíku (zboží) až po odjezdu přepravce:

  • v případě České Pošty  uplatněte reklamaci nejpozději následující pracovní den po dodání na vaší doručovací pobočce
  • při doručení přepravcem DPD a PPL, doporučujeme pořídit fotodokumentaci a ihned kontaktovat společnost PPL nebo DPD
arrow-up
Čekejte prosím...