-
Tipy na vánoční dárky
nav-right - Dárkové poukazy
-
Herold pro Vás
nav-right -
Akce a slevy
nav-right -
Koření a přísady
nav-right -
Střeva a síťky
nav-right -
Řeznické potřeby
nav-right -
Krájení
nav-right -
Obalový materiál
nav-right -
Řeznické stroje Dadaux
nav-right -
Gastro vybavení
nav-right -
Kuchyňské potřeby
nav-right -
Kuchyňské nádobí
nav-right -
Sanita a mytí
nav-right -
Pracovní a ochranné pomůcky
nav-right -
Udírny Bradley
nav-right -
Grily Weber
nav-right - Knihy pro řezníky a uzenáře
-
Bazar řeznických potřeb
nav-right
Způsob dodání zboží
Zboží, které je skladem, se snažíme expedovat v co nejkratší možné době od obdržení objednávky a to prostřednictvím níže uvedených dopravců. Pokud potřebujete urgentně expedovat zásilku, prosím uveďte tuto skutečnost do poznámky u objednávky.
Způsob dodání zboží na Slovensko a do ostatních států v rámci EU
Převzetí zboží
Při přebírání zásilky prosím věnujte mimořádnou pozornost při kontrole vnějšku balení. Zejména stavu ochranné pásky a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení.
Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození balíku (zboží) až po odjezdu přepravce: