Způsob dodání zboží

Zboží, které je skladem, expedujeme do 48 hodin od obdržení objednávky a to prostřednictvím České pošty balíkem do ruky do 20 kg, přepravní společností GEIS a DPD do 50 kg, nebo Zásilkovna do 5 kg.

! U dobírkových zásilek je možná platba pouze v hotovosti !

 

Osobní odběr

Pokud máte rádi osobní jednání, rádi Vás uvítáme na naší prodejně v Rakovníku.

Podrobnosti >>

 

Zásilková společnost Geis geis.png

Společnost Geis Parcel vám doručí zboží až domů během pracovního týdne.

Podrobnosti a ceny >>

 

Zásilková společnost DPD DPD_logo(red)2015web.png

Společnost DPD vám doručí zboží až domů během pracovního týdne.

Podrobnosti a ceny >>

 

Česká pošta - balík do ruky a na poštu  1000x1000-1340974664-ceska-posta.png

Doručení balíku na Vaší adresu, nebo uložení na poště

Podrobnosti a ceny >>

 

Zásilkovna - výdejní místa Zasilkovna_logo_shop.jpg

Doručení balíku na Vaše zvolené výdejní místo

Podrobnosti a ceny >>

 

 NA SLOVENSKO ZASÍLÁME ZÁSILKY PO ZAPLACENÍ PŘEDEM PŘEPRAVCEM GEIS DO 50 KG

A DOPRAVCEM ZÁSILKOVNA DO 4 KG ZA 100 KČ

Balíky do 50 kg za 220,- Cena je včetně DPH  (KURZ EURA JE 26,-)

DO NĚMECKA ZASÍLÁME ZÁSILKY PO ZAPLACENÍ PŘEDEM PŘEPRAVCEM GEIS DO 50 KG

O ceně budete informováni dle váhy balíku

Platba na fakturu:

Pro zákazníky z řad organizací a institucí poskytujeme platbu na FAKTURU splatnost 14 dnů, týká se všech typů škol i mateřských, ÚSP, domovů důchodců, domovů mládeže, nemocnic a podobně. Prosíme uvádět do poznámky.
PLATBA NA FAKTURU SE VZTAHUJE NA CELÝ SORTIMENT NAŠEHO ESHOPU.

 

 

Převzetí zboží

UPOZORNĚNÍ:

Při přebírání zásilky prosím věnujte mimořádnou pozornost při kontrole vnějšku balení. Zejména stavu ochranné pásky a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší rešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží po odjezdu přepravce, v případě České Pošty  uplatněte reklamaci nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší doručovací pobočce. Při doručení přepravcem DPD a GEIS, doporučujeme pořídít fotodokumentaci a ihned kontaktovat společnost DPD nebo GEIS.

3web.jpg